עו"ד פאלוך: "הפיתרון בשילוב מיעוטים במערכות"

    אסתי פלד No Comments on עו"ד פאלוך: "הפיתרון בשילוב מיעוטים במערכות"

    בראיון ב'מהדורת הבוקר' אמר עו"ד רוני פאלוך: "הגיע הזמן לשלב אנשים מאוכלוסיות מסוימות במערכת המשפטית. זה לא הצליח, לא נערכו נכון ולא הבינו את אחיזתם במערכת השלטון. רוטמן, לוין וביבי עשו פליק פלאק אחורה לא כי הם שינו את דעתם, אלא כי השמאל חזק יותר במערכות מסוימות. הפעולה שהממשלה עשתה, היתה כדין, אבל הביריונות שולטת בטווח הקצר"

    12:30
    05.05.24
    חדשות קול חי No Comments on מקור בחמאס: אין מכשולות מהותיים בדרך לעסקה | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עו"ד רוני פאלוך לבצלאל קאהן ודוד חכם, ב"מהדורת הבוקר": "במהלך הבחירות דיברנו על שילוב חרדים במערכת הממשלתית, ניתן כעת לגלות את הנושא הזה. לו יצויר ולנו היו אנשים במערכת, לא היינו נאלצים לסגת בנושא הרפורמה המשפטית. ביהדות התורה נפלה ההבנה שבסופו של דבר זה הקובע. אם יהיו לנו נציגים בבתי המשפט, או לפחות יהיו יותר אנשים ממיעוטים שמבינים את המורכבות"

    "הגיע הזמן שהיעד לא יהיה הרפורמה, זה לא עובד במתכונת הזאת. הגיע הזמן לשלב אנשים מאוכלוסיות מסוימות במערכת המשפטית. זה לא הצליח, כולנו חכמים בדיעבד. אבל היום, לא נערכו נכון ולא הבינו את אחיזתם במערכת השלטון. רוטמן, לוין וביבי עשו פליק פלאק אחורה לא כי הם שינו את דעתם, אלא כי השמאל חזק יותר במערכות מסוימות"

    עו"ד פאלוך הדגיש: "הפעולה שהממשלה עשתה, היתה כדין, אבל הביריונות שולטת. הפיתרון לאורך זמן, הוא לשלב אוכלוסיות שונות בכל מערכות השלטון. הם חייבים להבין את זה".

    האזינו:



    0 תגובות